[senlik-cg] ödü

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 05 Mar 2002 - 15:03:53 EET

05.03.2002, 14:28, Doruk Fisek wrote:
DF> o kadar az yok aslinda. gecen gun gurer'le sururi. gurer,
DF> xine-lib'ini kullanan sinek isimli bir ui yazmis vcd/dvd/vs
DF> seyretmek icin. freshmeat'te de duyurmus, atlamisim herhalde 0.3
DF> surumune varmis, farkinda bile degilim.
DF> ben de xine'in arayuzunden hic hazzetmiyordum, atladim uzerine
DF> tabii :-)

Yaa aklima geldi niye sadece yazilim ödülü olsun ki? Belli
kategoriler belirleyelim. Yilin oscar'lari gibi :) Mesela,

- Yazilim ödülleri (web, konsol, sistem, xwindows gibi alt
bölümlerle)
- Linux hizmet ödülü (en iyi destek hizmeti veren firma gibi..)
- Community ödülü (Topluluga en bir iyi birsey yapan..)
- Akademi kategorisi (Acik kodlu akademik calismalar..)

Simdilik aklima bunlar geldi ne diyorsunuz?

Bir de 2.5 ay var, buna karar versek bile etrafta yeterince duyuru
yapabilir miyiz? Yapsak geri dönüs alabilir miyiz?

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz.