[senlik-cg] Re: PHP

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 05 Mar 2002 - 14:28:40 EET

Merhaba,

Tue, 5 Mar 2002 12:25:04 +0200 tarihinde Alper Oguz <alperliste@showtv.com.tr> yazdi:

AO> Bir de acik kodlu türk yazilimlarina ödül versek nasil olur? Birkac
AO> kategori de belirleyebiliriz, mesela web temelli, konsol, Xwin.
AO> gibi? Gerci pek fazla Türk yazilim yok ama sonucta bu geleneksel
AO> birsey olacak sonraki yil ödül verecek daha iyi yazilimlar
AO> olacaktir.
o kadar az yok aslinda. gecen gun gurer'le sururi. gurer, xine-lib'ini kullanan sinek isimli bir ui yazmis vcd/dvd/vs seyretmek icin. freshmeat'te de duyurmus, atlamisim herhalde 0.3 surumune varmis, farkinda bile degilim.

ben de xine'in arayuzunden hic hazzetmiyordum, atladim uzerine tabii :-)

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694