[loys-cg] Re: Afis secimi

From: Ahmet Dervis (adervis@casdb.com)
Date: Tue 12 Feb 2002 - 18:12:05 EET

Merhaba Mustafa,

Tuesday, February 12, 2002, 6:04:21 PM, you wrote:

MA> Ben 3. afisi net olarak goremedim. evdeki bazi ayarlar bozuk.
MA> ofistede su anda X calistirmiyorum.
Jpeg e cevirdim. Buradan bakabilirsiniz. Goruntu kalitesi biraz kotu
olabilir.
http://senlik.linux.org.tr/afis/afis3.jpg

MA> Ben afis konusunda zor begenirim.
MA> 1. afisi "cute". penguen izleri, Linux community icin
MA> anlamli ama, disaridan biri icin en kadar anlamli?
MA> Hic linuxu duymamis biri icind afisa birsyler ifade etmeli,
MA> bazi izler birakmali derim.
Bu konuda haklisiniz. Ama bu afis ayni zamanda biraz gizemli yapiyor
olayi. Ilk anda ilgi uyandiriyor, daha sonra acaba neymis diye
baktiginizda tux u gorebiliyorsunuz. Belki uzerinde biraz daha
calisilabilir.

MA> Bir slogan turu ifade olmasinda yarar var. Birden fazla da
Ozgur yazilim, Ozgur gelecek ile ilgili ne dusunuyorsunuz.?

MA> olabilir, ama dogal olarak cok olmamasi gerekir.
MA> back grounda sloganciklar olabilir
Afisi de cok karmasik hale getirmemek de iyi olur.

MA> Ingilizce bir baslik koymak sart degil. Ama, ulaslarasi olmak
MA> istiyoruz mu demek istiyoruz. Ciddi itirazim yok, ama niye
MA> yapiyoruz biraz dusunelim derim?
Nette aradim Linux senligi benzeri bisey benim karsima cikmadi. Benzer
bir etkinlik yapilmamis saniyorum. Yurtdisinda da bu etkinligi
duyurmak, oradakilerinde ilgisini cekmek iyi olabilir. Ileride belki
bulundugumuz cografya icerisinde bolgesel uluslararasi bir etkinlik
olabilir. Neden olmasin?

MA> Turkey yerine Turkiye demek pek anlamli degil. Baskasina
MA> dilini ogretmeye kalkmak demek bu.
MA> Turkish'i tercih ederim. Turkey'in yanlis anlsilamsin otesinde
MA> dah iyi oturuyor. Koymak icin iyi dusunelim.
Bunada karar vermek gerekiyor. Baska fikri olan?

MA> 2. afis slogani disinda pek cazip degil.
Aslinda bu gune kadar gordugum festival afislerinin havasi var. Iyi
bir tasarim ama bizim icin uygun olmayabilir.

MA> Simdilik bu kadar
Ucuncu afis ile ilgili de yorumlarinizi bekliyorum

--
Sevgiler,
 Ahmet Dervis                           mailto:adervis@casdb.com

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz.