[loys-cg] Re: Afis secimi

From: Ethem Derman (ethem.derman@ankara.edu.tr)
Date: Tue 12 Feb 2002 - 18:46:48 EET

Ben de ilk kez katilayim tartismaniza. 3 calismaya da baktim.
Akgul ile benim afis kulturum gelistigi icin bazi noktalara
deginecegim.

1. Afisin ortasinda ustte buyuk bie sekilde LKD'nin logosu
olmasi gerekir. Su an icin GNU'nun logosunu kullanmasak iyi
olur.

2. LKD logosu altinda senligin adi yine buyuk yazilmali.
Ingilizcesine yine su an hic gereksinimimiz yok gibi.

3. Slogan onemli. Herkes biraz slogan uretsin ve onu afiste
vurgulayalim.
             a) "Ulusal Isletim Sistemine Dogru..."
             b) "Benim icin, sizin icin, hepimiz icin Linux"
             c( "Ozgur Yazilim: Her derde deva!..."

4. Asagida bir yerlerde yapilacak yer ve tarih.

5. En altta iletisim bilgileri.

6. Afisin arka planinda kocaman bir Penguen (3. de oldugu gibi)
ama daha belirgin ve renkli.

7. Bunlar yapildiktan sonra ise uzerinde ufak-tefek degisiklikler
yine gerekecek.

ethem derman