[etkinlik-cg] Re: cd kapagi

From: Alper Oğu (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 03 Dec 2002 - 17:48:31 EET

Merhaba,

03.12.2002, 15:09, Didem Kamoy wrote:
DK> Alan mudavimlerinin hicbiri begenmedi zaar, ses yok soluk yok.
DK> :) Benim oylarim da 21 ve 5'e.

21 olabilir de bence duvar-tugla vs olmasin. :)

DK> Ba$ta bu $ekilde yapmi$tim. Ama sonra "disk" yazisi ile
DK> yanindaki kutuyu tek kabul ederek ortalamamin daha uygun
DK> olacagina dair 2 yorum alinca o $ekilde degi$tirdim.

Kim o yorum yapanlar bana soyleyiver. :) Bence Disk yazisi sadece
bir etiket, genel bakista fazla gorunmuyor. Orada birbirine bagli
olanlar o 2 kutu.

DK> Maliyet verimliligi acisindan du$unerek uygun olursa evet. 6'li
DK> bir etiket Kizilay'da fotokopicide 1 milyon'a basiliyor.

Benim henuz etiketleri basmak icin sorma firsatim olmadi. Bir musait
zamanda soracagim. Ucuk bir fiyat alip etiketleri ille de Ankara'da
basmak zorunda kalmayacagimizi dusunuyorum. Yani sozun ozu ben basip
fotokopi cektiririm. :)

DK> Valla ben kendi acimdan elimden geleni koydum ortaya. Artik
DK> gerisi (yorum yapmasi) herkese kalmi$.

Demokrasiyi bosver. Sen yap "bundan sonra cd kapaklarimiz bu" de
yeterli. :)

sevgiler

--
 Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz. Diger listeler hakkinda bilgi : http://www.linux.org.tr/listeler.php Listeden cikmak icin: 'etkinlik-cg-request@linux.org.tr' adresine, "Konu" kisminda "unsubscribe" yazan bir e-posta gonderiniz. Liste arsivleri : http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/