[etkinlik-cg] Re: cd kapagi

From: Didem Kamoy (dkamoy@fisek.com.tr)
Date: Tue 03 Dec 2002 - 15:09:52 EET

Merhaba,

Monday, December 02, 2002, 10:32:12 AM, you wrote:

AO> Ben kapak oyumu 6 ile 12'ye kullaniyorum. :) Ozellikle 12'nin
AO> linux'ta yillardir gelen sabit bir duvar kagidi olmasi nedeniyle bir
AO> gorsel standart olusturmus oluruz gibisinden dusunmem :P (MS bulut
AO> kullaniyor ya) ve biraz isik efekti barindirmasi cok guzel geldi.
Alan mudavimlerinin hicbiri begenmedi zaar, ses yok soluk yok. :)
Benim oylarim da 21 ve 5'e.

AO> Surum kutusu ile disk kutusu alt alta gelmemis. Bence disk kutusunu
AO> biraz sola alip surum ile ayni hizaya getirirsek iyi olur.
Ba$ta bu $ekilde yapmi$tim. Ama sonra "disk" yazisi ile yanindaki
kutuyu tek kabul ederek ortalamamin daha uygun olacagina dair 2 yorum
alinca o $ekilde degi$tirdim.

AO> is yerimde inkjet A3 yazici var. Etiketleri dogrudan yaziciya koyup
AO> basmak icin mi sordun?
Maliyet verimliligi acisindan du$unerek uygun olursa evet. 6'li bir
etiket Kizilay'da fotokopicide 1 milyon'a basiliyor.

AO> Dagitim adinin cevresindeki siyahligi biraz inceltirsek nasil olur
AO> acaba? Buradan biraz kalin gozukuyor ama sen 1/1 goruyorsun daha iyi
AO> karar verirsin. Bir dene istersen..
Dedigim gibi fon hallolsun font ile yeniden oynanir.
AO> Aslinda cumartesi cd'leri gordum ama simdi pek hatirlamadigimdan
AO> onlara gore yorum yapamiyorum. :)
:)

AO> Yanliz bun firtina 15 gun surmezse iyi olur, cd'lerin inet-tr'ye
AO> yetismesi gerek. :)
Valla ben kendi acimdan elimden geleni koydum ortaya. Artik gerisi
(yorum yapmasi) herkese kalmi$.

Goru$mek uzere,
Didem

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz. Diger listeler hakkinda bilgi : http://www.linux.org.tr/listeler.php Listeden cikmak icin: 'etkinlik-cg-request@linux.org.tr' adresine, "Konu" kisminda "unsubscribe" yazan bir e-posta gonderiniz. Liste arsivleri : http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/