[etkinlik-cg] Re: cd kapagi

From: Alper Ošu (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Mon 02 Dec 2002 - 10:32:12 EET

Merhaba,

29.11.2002, 23:39, Didem Kamoy wrote:
DK> - Fonun bulutlu olusu...
DK> degistirelim. Bir iki fon adayim daha vardi. Onlari da koyayim,
DK> bakin.

Ben kapak oyumu 6 ile 12'ye kullaniyorum. :) Ozellikle 12'nin
linux'ta yillardir gelen sabit bir duvar kagidi olmasi nedeniyle bir
gorsel standart olusturmus oluruz gibisinden dusunmem :P (MS bulut
kullaniyor ya) ve biraz isik efekti barindirmasi cok guzel geldi.

DK> Bunlara bakarken, sadece fon olarak du$unelim. Font renkleri vs.
DK> secilen fona gore ayrica ayarlanir gerekirse (ornegin
DK> meraklisini koyu fonlardan mahrum etmememeyi tercih ettim ama
DK> elbette koyu renk bir fon secilirse acik renk bir font'a
DK> gecilecektir).

Surum kutusu ile disk kutusu alt alta gelmemis. Bence disk kutusunu
biraz sola alip surum ile ayni hizaya getirirsek iyi olur.

DK> Burak (Dayioglu) murekkep kaygisini dile getirmis. Ancak ben
DK> Devrim'in (Gunduz) mesajindan bunun bir yerde print out'u
DK> alinacak (kizilay'da bir a3 print out'un 1 milyon oldugu
DK> dusunulunce) sonra bundan etiket baskilari yaptirilacak diye
DK> anladigim icin tasarimi ona gore dusundum. Eger herhangi
DK> birinizde etiket basmaya dair bir medya/aygit varsa hemen
DK> gorelim parmaklari. Gercekten cok iyi olur. Oyle olursa ona gore

is yerimde inkjet A3 yazici var. Etiketleri dogrudan yaziciya koyup
basmak icin mi sordun?

DK> - Tepedeki cerceveli surum adi konusu... Text oldugu icin hic yorucu
DK> degil, meraklanmayiniz, tesekkurler. Hatta Devrim'in acelesi varmis
DK> bu "label"lar konusunda, yarinki seminere bir dizi cd goturecekmis.

Dagitim adinin cevresindeki siyahligi biraz inceltirsek nasil olur
acaba? Buradan biraz kalin gozukuyor ama sen 1/1 goruyorsun daha iyi
karar verirsin. Bir dene istersen..

Aslinda cumartesi cd'leri gordum ama simdi pek hatirlamadigimdan
onlara gore yorum yapamiyorum. :)

DK> - web adresi ile ilgili mesaji Alper yanitlamis. Ama ben de bu
DK> mesaji bahane ederek acaba web adresinin yanina bir e-posta
DK> adresi de koysak abartmis olur muyuz diye meraklardayim...

Bence gerek yok.

DK> Haydi beyin firtinasina devam, (fon oylamayi da unutmayin)

Yanliz bun firtina 15 gun surmezse iyi olur, cd'lerin inet-tr'ye
yetismesi gerek. :)

ellerine saglik, cok tesekkurler.

--
 Alper Ošuz    alperliste@showtv.com.tr

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz. Diger listeler hakkinda bilgi : http://www.linux.org.tr/listeler.php Listeden cikmak icin: 'etkinlik-cg-request@linux.org.tr' adresine, "Konu" kisminda "unsubscribe" yazan bir e-posta gonderiniz. Liste arsivleri : http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/