[Linux] Re: Free CSD

From: Ozer Tayiz (otayiz@superonline.com)
Date: Sat 28 Sep 2002 - 14:11:58 EEST

Merhabalar,

Bir sey soracagim, benim programcilik yonum guclu degil, bu projenin
amacini ve Linux'dan farkini basit ifadelerle aciklayabilir misiniz? Bu
yeni bir Kernel projesi mi? Zaten acik kaynak Linux, FreeBSD gibi projeler
varken, bunu ayrica gelistirmeye ihtiyac var mi? Farki ne, faydasi ne?
Linux'la uyumlu olacak mi? Biraz daha amacini, kendine ozgu farklarini,
kullanim alanlarini falan basitce anlatabilir misiniz?

Tesekkurler.

Ozer Tayiz.

---