[Linux] Re: BasiLiX Fatal Error

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 28 Sep 2002 - 20:58:52 EEST

Merhabalar,

redhat 7.3 uzerinde basilix kurdum. 2 sorunla karsilastim.
Birilerin isine yarar diye yaziyorum.

1. Fatal error icin
/etc/php.ini
iicne
include_path = ".:/usr/share/pear:/usr/local/basilix/conf"
satirini ekledim

2. hatali sifre hata mesaji iicn
/usr/local/basilix/lib/imap.class
icinde imap_open da defisiklik yaptim

           $i = imap_open("{" . $host . ":" . $port . "/imap/notls}INBOX", $username , $password);
           Burda /imap/notls
           kismi eklendi.

ilgili bilgiyi basilix listesinden aldim
basilix.org dan erisebilirsiniz yada
groups.yahoo.com/groups/basilix/
diye hatirliyorum.

Kolay gelsin