[Linux] kppp ile baglanma problemi

From: RIP (restinpeace@bonbon.net)
Date: Fri 27 Sep 2002 - 20:38:19 EEST

kppp ile herzamanki gibi baglanacaktım. fakat baglandıktan 0.1 saniye gecince kppp kendini kapatıor.asagıda log var. 6 aydan beri baglantıgım accountumdu nedenini anlamadım. uzun zamandır modemime yada hich bir configurasyona mudahele etmedim. her baglantının ardından kapanmasının nedeni ne olabilir. o kadar log karshıtrdımki en ufak bir neden yok. artık format atma derecesine geldim. baglantıyı kesen kppp programının hemen ardından soyle bir uyarı gelior. : bir de debug mode ile deneyin ! pppd bu sefer debug parametresiyle calıshtırılmasına ragmen tekrar hattı kesior.

Sep 27 19:31:08 XXXX pppd[943]: pppd 2.3.11 started by penguen
Sep 27 19:31:08 XXXX pppd[943]: Using interface ppp1
Sep 27 19:31:08 XXXX pppd[943]: Connect: ppp1 <--> /dev/ttyS1
Sep 27 19:31:09 XXXX pppd[943]: Peer is not authorized to use remote address 212.X.X.X
Sep 27 19:31:09 XXXX pppd[943]: Connection terminated.
Sep 27 19:31:09 XXXX pppd[943]: Connect time 0.1 minutes.
Sep 27 19:31:09 XXXX pppd[943]: Sent 216 bytes, received 259 bytes.
Sep 27 19:31:09 XXXX pppd[943]: Exit.

ayrıca belki programda bir hata olushmushtur dierekten dip ile baglanmaya calıshtım gene olmadı. sanırım bu iki programın ortak noktası olan pppd de mi sorun var ?

a.k.a. PenGuiN