[Linux] SAMBA VE NETWORK KABLOLAMA YARDIM LUTFEN

From: SEMIH DEMIR (cooldeep@superonline.com)
Date: Thu 26 Sep 2002 - 11:38:13 EEST

Agimda 52 tane bilgisayar bu bilgisayarlarin kullandigi ortak bir
aplication datasi var.Linuxde windows nt den daha fazla performans alabil=
ir
miyim networkde cunku haddinden fazla hatalar cikmaya basladi bu performa=
ns
yuzunden.ve Kablolamada hangi tur kabloyu kullanmal=FDy=FDm cok daha fazl=
a verim
almak icin tabii benim yapabilecegim turden.Suan kullandigim cat 5 kablo =
ve
10 megabits hizinda.Uzun mesafelerde 80 metreyi gecen mesala ne yapmaliyi=
bu konuda yukseltici falan var mi ?.Networkde daha fazla perfomns icin ne
tur donanimlar var.=0D
Ayrica linux u ilk defa kurdum o kadar korktugum gibi bir sey degil ama s=
amba da takildim.Sambanin ayar yapilmis bir conf dosyasi varsa incelemem =
icin gosterir misiniz veya bu konu ile ilgili cok aciklayici bir dokuman =
bulacagim bir yer var mi veya da sambaya benzer ayarlarin kolay yapilacag=
i farkli bir program var mi ? Son olarak ben red hat linux 7.3 u kurdum v=
e kurulumu cok zor oldu.Bazi dosylari bulamadi kesildi yeniden 4-5 defa k=
urdum gibi.Ve sectigim paketlerden midir nedir anlamadim ama en son gelec=
ek linux sistemlerinden aldigim cd de ayni seyi yapti bu konuda ayni sey =
basina gelen var mi ? Normalde gnome yi secmessem kde ile normal olarak k=
uruyor ama gnome secince kurma kesiliyordu.ve bazi debuggerler de buna da=
hil.

-- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
-- Err : No filename to use for decode, file stripped.
-- Type: image/gif