[Linux] Re: mysql tar dosyasi

From: Orhan Berent (berent@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Wed 25 Sep 2002 - 11:25:07 EEST

merhaba

iki tar var,bir tanesi solaris'le gelen tar digeri gnu stil
tar.sunfreeware'den gnu tar indirip onu gzip -d paket;pkgadd -d paket ile
/usr/local altina indirin.

mysql paketini de
/usr/local/bin/tar xvfz mysql.paket komutu ile açin

Solaris'te gnu tar'i sürekli kullanacaksaniz /usr/bin altina gtar adiyla
linkleyiniz

Solaris'le gelen tar eskiden paket yaparken symbolic linkleri falan
almiyordu pB parametrelerini de eklemek gerekiyordu,simdi nasildir
bilmiyorum,genelde gnu tar kullanmak daha iyidir.

Orhan Berent