[Linux] mysql tar dosyasi

From: Yasin Polat (yasinpolat@yahoo.com)
Date: Wed 25 Sep 2002 - 11:14:04 EEST

Merhaba

Solaris'e MYSQL kuararken, tar dosyasini acarken
asagidaki hatayi aliyorum. Sebebi ne olabilir.
Solaris surumu olan mysql-3.22.25-solaris7-x86.pkg.tar
yi download ettim. Acaba baska dosya(lar) damı
yuklemem gerekiyor.

selamlar

----HATA---

x MZMySQL/reloc/usr/local/sql-bench/Results-linux, 0
bytes, 0 tape blocks
MZMySQL/reloc/usr/local/sql-bench/Results-linux/ATIS-mysql-Linux_2.0.33_i586,
692 bytes, 2 tape blocks
MZMySQL/reloc/usr/local/sql-bench/Results-linux/ATIS-mysql-Linux_2.0.33_i586-cmp-access,mysql,
693 bytes, 2 tape blocks
tar: directory checksum error