[Linux] Re: Ntsysv listesi

From: Özmen Emre DEMiRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Wed 18 Sep 2002 - 16:20:36 EEST

Her ikisininde a=E7ilista =E7alismasi =E7in /etc/rc.local dosyasinin i=E7in=
e tam
olarak komutu yazabilirsiniz.

orn:
vi /etc/rc.local

/usr/local/apache/bin/apachectl startssl

mysql i=E7inde aynisini yapabilirsin.

Not: Bunlar Red-hat i=E7indir diger s=FCr=FCmlerde dosya farkli olabilir.

Ayrica rpm kurduysan console da "setup" komutunu =E7alistirip istedigin
deamon i aktif edebilirsin

=D6zmen Emre DEMiRKOL

On Wed, 2002-09-18 at 23:29, O.Hakan Kundakci wrote:
> Merhabalar,
>=20
> Linux uzerine mysql3.23.52 versiyonunu kurdum. Acilista otamatik =
olarak baslamasi icin de /etc/rc.d/initd/ dizinin altina mysql.server dosya=
sini kopyaladim. Burdan da,
> "chkconfig --level 3 mysql.server off" yada=20
> "chkconfig --level 3 mysql.server on" =20
> yaparak acilista otamatik olarak baslamasini saglayabiliyor yada saglamay=
abiliyorum. Ancak ben "ntsysv" komutu ile gelen ekran uzerinden mysql in ca=
lismasini enable yada disable yapmak istiyorum. Acaba bu ntsysv komutu ile =
cikan listeye bu mysql i nasil ekleyebilirim. Bu arada Apache 1.3.26 versiy=
onunuda sonradan manual olarak kurdum fakat acilista otamatik olarak baslam=
iyor.=20