[Linux] Ntsysv listesi

From: O.Hakan Kundakci (hakan.kundakci@karel.com.tr)
Date: Wed 18 Sep 2002 - 23:29:00 EEST

       Merhabalar,

        Linux uzerine mysql3.23.52 versiyonunu kurdum. Acilista otamatik olarak baslamasi icin de /etc/rc.d/initd/ dizinin altina mysql.server dosyasini kopyaladim. Burdan da,
"chkconfig --level 3 mysql.server off" yada
"chkconfig --level 3 mysql.server on"
yaparak acilista otamatik olarak baslamasini saglayabiliyor yada saglamayabiliyorum. Ancak ben "ntsysv" komutu ile gelen ekran uzerinden mysql in calismasini enable yada disable yapmak istiyorum. Acaba bu ntsysv komutu ile cikan listeye bu mysql i nasil ekleyebilirim. Bu arada Apache 1.3.26 versiyonunuda sonradan manual olarak kurdum fakat acilista otamatik olarak baslamiyor.
./apachectl startssl komutu ile calisiyor. Acilista otamatik calismasi icin ne yapmam lazim.

Tesekkurler