[Linux] Squid Proxy

From: Afsin Taskiran (taskiranafsin@hotmail.com)
Date: Tue 17 Sep 2002 - 15:25:25 EEST

   Merhaba
   Evdeki bilgisayarimda Squid i deniyorum.Squid Proxy de squid.conf da tum
konfigurasyonLarimi yapiyorum.Fakat tarayici ayarLarinda ve Squid start ve
stop da sorunLar yasiyorum.Tarayicimda http ve ftp server kismina ne
yazmaLiyim?Kendi gercek ip mi yazdigimda tarayici disari cikmiyor.Port u da
default oLarak 3128 yapmistim.Port kismina da bunu yaziyorum tabi.access.log
ve store.log lara yoL gosterdigim haLde dosya icerigi bos gorunuyor.Bir
ikinci sorunum squid durduruLurken faiLed veriyor.Squid i re-instaLL ettim
ama fayda vermedi.Neden kaynakLanabiLir bu?

   SaygiLarimLa

   Afşin TAŞKIRAN