[Linux] Re: Kernel'e modül ekle mek

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Tue 17 Sep 2002 - 10:07:46 EEST

> Selam,

> gcc -D__KERNEL__ -DMODULE -c dosya.c
> insmod dosya.o
>
> /usr/include/linux un include edilmesini unutmayin istege gore yaninda
> -DMODVERSIONS ile soguk servis yapilir.
Merhaba
denedim ama olmadi unresolved symbols diye 2-3 hata verdi ama sanirim bu
kodla alakali ancak modul derlerken soyle bir uyari verdi.
/usr/include/linux un include edilmesine gerek olmadigini bu dizini modul
derlerken default olarak kullandigini ancak include olarak
/lib/module/include (yanilmiyorsam ) yazilmasi gerektigini yazdi. Yinede
yardimlariniz icin tesekkurler.