[Linux] Re: named ve http

From: Şeref Tufan Şen (tufan@itu.edu.tr)
Date: Mon 16 Sep 2002 - 12:45:34 EEST

Selam ,,,

On Mon, 16 Sep 2002 12:44:09 +0300
"Davut Topcan" <topcan@karadeniz.org> wrote:

> Log lara baktim Isin kotusu herhangi bir hata gorunmuyor,
> ayrica zone kayitlarini yeni yapmadim eski sistemimde tikir tikir calisan
> xxx.com.hosts dosyasinin yedegini almistim onu kullaniyorum o yuzden
> kayitlarda bir problem yok.zaten olsa named start edilirken bu dosyayi
> okudugu icin hata verirdi.ama named hic hata filan vermeden start stop
> edilebiliyor.Bunun baska bir sebebi var ama nedir.

Bind loglarında hiç hata vermiyor mu?? Bence çalışmayan bir şey varsa mutlaka bind hata üretir. Önerim /etc/syslog.conf dosyasına "daemon.* /var/log/daemon.log" gibi bir satır ekleyip named servisini restart edip logları inceleyin. İsterseniz logları gönderin , yardımcı olup olamayacağıma (mıza) bir bakayım..

--
Şeref Tufan Şen
İTÜ-BİDB