[Linux] Re: named ve http

From: Davut Topcan (topcan@karadeniz.org)
Date: Mon 16 Sep 2002 - 12:44:09 EEST

  Log lara baktim Isin kotusu herhangi bir hata gorunmuyor,
  ayrica zone kayitlarini yeni yapmadim eski sistemimde tikir tikir calisan
xxx.com.hosts dosyasinin yedegini almistim onu kullaniyorum o yuzden
kayitlarda bir problem yok.zaten olsa named start edilirken bu dosyayi
okudugu icin hata verirdi.ama named hic hata filan vermeden start stop
edilebiliyor.Bunun baska bir sebebi var ama nedir.

 See You Later
  Davut Topcan
Tel : 212 295 4737
Fax : 212 295 4743