[Linux] telnet fonksiyon tuşları

From: Senkron Bilgisayar (senkron@farma.net.tr)
Date: Fri 13 Sep 2002 - 13:23:53 EEST

Merhaba..
  linux terminalimin lilo problemini hallettim. şimdi telnet ile bağlantı kuruyoruz. .profile dosyasına telnet 10.0.0.1 satırını ekleyerek girişte bağlanmasını sağladım. ancak unix server login olduğumda bana terminal tipi soruyor.
Term (linux):
eğer linux dersem terminal tipi bulunamadı diyor ve bağlantıyı kesiyor. ansi diye girersem programı otomatik çalıştırıyor. ancak fonksiyon tuşları ve backspace "enter" olarak çalışıyor.
    bu fonksiyon tuşlarını nasıl ayarlayabilirim?
  Windows terminalındede aynı problem olmuştu ve Putty ile çözülmüştü..
      Yardımlar için şimdiden teşekkürler....
                           Serdar Özmetin