[Linux] Re: linux & freebsd

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Fri 13 Sep 2002 - 11:24:36 EEST

On Fri, 2002-09-13 at 10:37, reni wrote:
> Bu tartismayi daha fazla listeden yapmayacagim. Bu tartismalar akademik
> olmaktan uzak hakimiyet savasi seklinde devam etmekte. Siz de bilisim
> ogrencisi idiniz yanilmiyorsam. Sizden vee tabiki Burak Day=FDoglundan
> bir mail bekliyorum. Listeye elbete, FreeBSD i yukedik Sun spark veya
> IBM suna buna veya DELL vedi vidi ye veya baska bir server a her ne
> ise bir performans testi yapip listeye fikirlerinizi aktarirsaniz beni d=
e listeyi de cehaletten
> kurtarirsiniz.

Ulku Hanim,
Benim sizin mesajlariniza yazdigim mesajlari -gercekten- okuyor musunuz
yoksa yalnizca goz atip siliyor musunuz? Bu tartismada gonderdigim ilk
mesajdan bu yana neredeyse her mesajimda FreeBSD konusunda
bilgili/deneyimli olmadigimi ve sorular yonelterek saglikli bir
karsilastirma elde etmeye calistigimi soyluyorum:

http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/linux/2002/Sep/0317.html
(son paragraf)

http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/linux/2002/Sep/0332.html
(sondan onceki paragraf)

http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/linux/2002/Sep/0234.html
(ilk paragraf)

Bu konuda sizin mesajlariniz ile ilgili olabilecek toplam dort mesajim
var yalnizca bir tanesinde FreeBSD konusunda bilgili/deneyimli
olmadigimi animsatmayi unutmusum...

Simdi buna ragmen siz hem dunku ozel mesajiniz hem de listedeki bu
mesajiniz ile benden karsilastirma yapmami istiyorsaniz sizce ben nasil
bir yanit verebilirim?

Bu konu ile ilgili tartismayi dileyen arkadaslarim ile ozel yazisma ile
devam ettirmeyi ve listeyi (artik giderek off-topic'lesen) bu konu ile
daha fazla mesgul etmemeyi oneriyorum.

selamlar, sevgiler.
--=20
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379 Fax: +90 312 2103333
http://www.dayioglu.net ICQ UIN: 72276975