[Linux] Ynt: Re: yazıcı

From: Senkron Bilgisayar (senkron@farma.net.tr)
Date: Thu 12 Sep 2002 - 10:59:56 EEST

selamlar...
kurulum yapacağım bilgisayar 486 idi. ama ben diski başka yerde kurmuştum.
tabi takınca kernel panic dedi. kernel pentium için derlenmiş dedi. bende
eski dost slackware e döndüm. tabi aynı sorum burda da geçerli. gelen
cevapları henüz tam incelemedim.
      şu an daha önemli sorunum şu:
   slackware kurduğum makina 486 dx 100 , 2,2,16 kernel, 1.6 maxtor disk,
hda1 1.5 linux hda2 20mb swap, 16 mb ram. lilo kuramıyorum. kurduğum zaman
"li" diyor ve kalıyor. hatta diskete yazdım yine aynı şey oldu. mecburen
boot diske mount root=/dev/hda1 diyerek açıyorum. ama müşteriye böyle
veremem tabi. sorun nerede olabilir.

      teşekkürler... Serdar Özmetin