[Linux] BASLANGIC ICIN MAIL

From: Superonline (cooldeep@superonline.com)
Date: Wed 11 Sep 2002 - 15:15:55 EEST

Linuxde yeniyim suan icin 12 terminale serverlik yapan nt 4.00 server kul=
laniyorum.Ama sorarsaniz hic ama hic memnun degilim.Bana network trafigin=
de problem yasatmayacak hizli bir linux versionu soylerseniz cok seviniri=
m.Bu konuda yardimlariniz bekliyorum.Suan redhat 7.2 kullaniyorum sambayi=
 yukledigim halde sambayi bulamadigini soyluyor dosyas=FDna bak=FDyorum r=
oot dan var o dosyanin oldugu dizini bile bulamiyor ve cok garip seyler v=
ar redhat 7.0 bana gore bundan daha iyidi.En azindan bu kadar problem yok=
tu.Sambayla ilgili pek bilgim yok conf dosyas=FDnda yabanci oldugum bir c=
ok terim var bu konuda bir tane samba.conf dosyasi yolarsaniz o kadar mak=
bule gecerki aciklamalariyla beraber .Dokumanlari okuyorum yapamiyorum ku=
duracak gibi oldum nerdeyse cayma noktasina geldim cok zevkli girdigim bu=
 isde.Ben mi ozurluyum yoksa diye dusunuyorum suan vallahi. Lutfen yardim=
ci olun

-- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
-- Err : No filename to use for decode, file stripped.
-- Type: image/gif