[Linux] Re: squid sorun çözümü nasil

From: ali vardar (ali_vardar@yahoo.com)
Date: Tue 10 Sep 2002 - 23:17:24 EEST

Selamlar serdar abi
> Selamlar...

> Genelde squid root olarak calismamakta israrcidir
> ama herhaşde bir sekilde basarmis olmalisiniz. Bu

evet ancak kullanici ve grubu su asagidaki iki satir
ile belirleyebilyoruz
cache_effective_user root
cache_effective_group root
yazmzsak nobody olarak gidiyor yoluna hatam varsa
duzeltniz.

> Bir diger durumda, bu dosyanin icinden baska bir
> dosyaya erisilmesi gerekiyor olabilir.
Hepsini denedim turkçe olani attim sonucata hepsi html
dosya ancak olay nasil basladi nasil sonuclandi
once squid calismadi log dosyasida dns ile ilgili
sorunlar oldugu yaziyordu imlansiz cunku digre
islmeler duzgun olarak calisiyor neyse
squid.conf icine bu satiri yazinca bu mesaji gecti
dns_nameservers 212.156.4.4
bundan sonra bir onceki mesaj geldi o sorunuda
error_directory /etc/squid/errors

satirini yazarak gecti bu zamana kadar bu satirlari
hic yazmadan hep duzgun olaral sadece diger makinelere
ait erisim izinlerini vererek gayet kolay calsitirlan
squid neden boyle bir sey yapti bu konuda bir fikrim
yok. (ilker abinin belki bu knuda bir fikri vardir)

neyse dikkat edersein yazilanlar yine kendisinn
aradiklari ve permmis falan oynanmadi

Saygilarimla
M.ALi VARDAR