[Linux] Re: squid sorun

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 10 Sep 2002 - 21:30:36 EEST

Selamlar...

Genelde squid root olarak calismamakta israrcidir ama herhaşde bir sekilde basarmis olmalisiniz. Bu dizin aslinda bir symlink olmali. Bu link boyunca olan tum dizinlerde others icin search yetkisi olmali. Belki, genelde /var/lib vs .gibi bir yolda bulunan bu dizin icin kullanicinin erisim yetkisi olmayabilir.

Bir diger durumda, bu dosyanin icinden baska bir dosyaya erisilmesi gerekiyor olabilir.

Her durumda pratik cozum bunun icin yeni bir yol tanimlamak olabilir..

Saygi ve sevgiler..

10 Sep 2002 22:48 EEST tarihinde yazmışsınız: