[Linux] Re: linux & freebsd

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 10 Sep 2002 - 14:18:39 EEST

Selamlar..

Eklemeyi unuttum. proje-cg adinda bir calisma grubumuz var. Henuz hic toplanamadigi icin kesin bir kurallar, ihtiyaclar ve hedefler listemiz yok.

Bu grup bunyesinde sizlere yardimci olabiliriz saniyorum. Uygulamanizin GPL olmasi veya olmamasi cok fazla onemli degil. Proje olarak ilginc bir yaklasim ve sanirim size destek vermek calisma grubumuzun asli gorevlerinden oluyor.

Saygi ve sevgiler..

Serdar KOYLU
LKD - proje-cg baskani (veya vekili, henuz secim olmadi :))

10 Sep 2002 15:10 EEST tarihinde yazmışsınız: