[Linux] Re: linux & freebsd

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Tue 10 Sep 2002 - 10:29:33 EEST

On Tue, 2002-09-10 at 09:49, Omer Faruk Sen wrote:
> 1)freebsd icin su an 7500~ yazilim direk /usr/ports
> dizininde kurulmayi hazir bekliyor. staroffice-tr bile var.
> 2)Linux kadar hizli gelismiyor ama saglam gelisiyor.
> Linux OpenSource'un on kapisi gibi dusunun *BSD'ler
> reklam yapmadigi icin (linux kadar) linux'ten daha az
> biliniyor. (Bu sozler Greg Lehey'e aittir)
> 7) Adam akilli bir kere FreeBSD kuran ve anlayan insan
> bir daha Linux kullanmaz. Test ettim ve 10'larca kisi
> uzerinde onayladim :)
> 8) Bu mailim uzerinde herhangi bir flame baslarsa
> bunlara cevap vermiyecegim

Merhaba,
Ihtiyaca gore isletim sistemi secilir ve kullanilir. Bir proje icin
Linux'un mu yoksa FreeBSD'nin mi daha uygun oldugu -tumu ile- proje
ihtiyaclarina, eldeki personelin deneyimine, kurum kulturune ve benim
hemen aklima gelmeyen pek cok parametreye bagli olabilir.

Yukaridaki ifadelerinizden (7) numarali ifade tumuyle bir fanatizm
urunu; ayni cumleyi tersi bicimde Linux icin de kullanmis olsaydiniz
fikrim ayni olurdu.

(8) numarali ifadeden cumlelerinizin ne kadar keskin oldugunu
anladiginizi da anliyorum; bile bile bunu yapmis olmanizi da hayretle
karsiliyorum.

selamlar, sevgiler.

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2103333