[Linux] Re: Ynt: Re: SuSE 8 .0 aç?lm?yor

From: Baris Metin (baris@gelecek.com.tr)
Date: Sun 08 Sep 2002 - 14:50:25 EEST

Sun, Sep 08, 2002 at 02:37:58PM +0300 , Serkan Bursalı :

> harddiski nasıl bağlayacağım?
> benim makinamda 2 parça windows kısmı ve 2 parçada linux kısmı var. ve
> linux'un asıl kısmı bilgisayarımın /dev/hda3 kısmında bulunmakta. Elimde
> suse 8.0'ın profesional ve slacware 8.1'in cd si var.

# mount /dev/hda3 /mnt
# cd /mnt/etc

Sonra da rc.config dosyanizi eski haline getirip.

# cd /
# umount /mnt
# reboot

Hatta emin degilim ama suse cdlerinden rescue ile actiginizda suse
partitionunu otomatik olarak bagiyordu sanirim. Suse kullanan bir
arkadas daha detayli cevap verebilir aslinda.

kolay gelsin,

--
Baris Metin
GELECEK A.S.