[Linux] Re: Ynt: Re: SuSE 8.0 aç?lm?yor

From: Vasfi Uysal (vasfi@med.ege.edu.tr)
Date: Mon 09 Sep 2002 - 09:00:44 EEST

Selam=20

Bunun icin suse nin ilk cd si isinizi gorecektir
cd yi takip makinanizi cd den boot edecek seklinde ayarladiktan sonra
(bios tan )

 cd den boot edip gelen lilo menusunden rescue installed system gibi=20
 bir secenek olacak onu sectikten sonra linux acilinca=20
=20
 mount /dev/hda3 /bi_directory seklinde bi yere mount ederseniz=20
 editlediginiz dosyay /bi_directory altindan ulasip eski haline
getirebilirsiniz

 kolay gelsin=20

-Vasfi UYSAL