[Linux] Re: Sistem Yavaslamasi

From: İsmail Öztür (lazarus@i12.com)
Date: Sat 02 Sep 2000 - 19:36:04 EEST

Ahh be Abi :) =FE=F6yle bi M$ linux tart=FDsmas=FD c=FDksa diyodum ..
=20
Bi=FEi yuklemessen makine dolmaz M$ de dolmaz .. :)) Linux ta dogru
duzgun aplikasyon pek fazla yok maalesef .. adam diskinin windows
taraf=FDna multimedya s=FDn=FD videosunu koyuyor .. Dokumanlar=FD =
falanda
genelde =F6te tarafta olur :) Oyun dersen gene =F6te taraflarda olur :)
Sonra bi sure daha gecer Adam M$ nin uzerinde cal=FDsan bir seye daha
hasta olur oda buda derken zaten az yer isteyen az ram isteyen ben kotu
makinadada pekala cal=FDs=FDr=FDm bi nebze diyen Linux emulator de =
tak=FDlan bir
i=FEletim sistemi olur ..
 Kurcalanmayan sistem kuruldugu gibi durup pek bir faliyette
bulunmuyorsa zaten g=F6sterdigi performansta pek bir d=FC=FE=FC=FE olmaz =
diski de
dolmaz .. =DD=FEletim sistemini kullanmakla o i=FEletim sisteminin =
uzerinde
cal=FDsan bir aplikasyonu kullanmak cok ayr=FD bir olay .. Ben =
openoffice
al=FD=FEamad=FDm mesela .. Bu makinayala ugrast=FDg=FDm b=FCt=FCn =
zamanlar=FD maalesef
linux plartformu uzerinde geciremiyorum arada bi Beos u boot edip orda
multimedia i=FElerine falan bak=FDyorum =F6te tarafta ba=FEka =FEeyler =
..=20
Linux un disk alan=FD hemen bitmez diye bi=FEi yok.. Makinay=FD =
kullan=FDrsak
bitiyo :) mesela ben =FEimdi kendime bi NAS makine yapacam .. Tabiiki
linux yapacam .. Ama ona disk yetmeyecek .. Dolduracam i=E7ini surekli
cunku :)) Demekki i=FE bide makinay=FD ne amaca gore kullanacag=FDna =
gore
dei=FEiyo :) Router yapacaksan mesela pek diske ihtiyac=FDn yok ..
Multimedya yapacam diyosan i=FE dei=FEiyo diisskkk diisskk diyosun ...

Bu senin yapt=FD=FDn durduk yere M$ ye bok atmak oluyo :) Ehh =
hakketmiyoda
de=F0il ama bu kadarda deil :))
 Ama sunuda unutmayal=FDm olan=FD biteni bu kadar gaz=FD M$ den =
ediniyoruz ..
O ve onun gibiler var oldukca GNU da olacak .. Kalitenin olmas=FD i=E7in
rakip bi=FEiler olmas=FD =FEart t=FDr .. =DDnsanl=FDk gibi i=FEletim =
sistemleride buna
gore geli=FEir ..
Linux u bana sorsayd=FDn=FDz 96 da falan ; daha lame bi i=FEletim =
sistemi ama
felsefesi guzel derdim :).. =DEimdi evet Linux vard=FDr =FEu =FEu =
i=FEleride
kral=FDndan yapar diyorum .. O zamanda bana M$ hakk=FDnda ne dusunuyon
deseydiniz daha lame , 95 i=FEletim sistemimi ? Ha ha ha der dim cunku
Amiga vard=FD akl=FDmda .. Onu biliyordum .. Kullan=FDyordum her =
i=FEimde
internettede ..Bbs indede .. Nedense benim gibi eski warez cilerin hepsi
Linux u g=F6nulden desteklerler ve ellerinden geldi=F0ince kullanmaya
cal=FDs=FDrlar .. Bende eski bir warez ci olarak kendi GNU felsefemi
y=FDllarca g=FCtt=FC=F0=FCm i=E7in .. :)) Destekliyorum kullan=FDyorum =
seviyorum ..
Ama BSD yide seviyorum Beos a tap=FDyorum QNX e off off diyorum :))
Sonrada geciyorum M$ ye :) bi guzel oyunumu oynuyorum :) Ama bana disk
yetmiyo arkada=FE Bak Bozacaz setup u linux a verecez diskleri :) yeni
exploid kutuphanem bide kylix sebep oldu buna .. Neyse yaaa

=D6yle bahsedeyim dedim ..=20

Sevgiler /Sayg=FDlar