[Linux] Re: Sistem Yavaslamasi

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Mon 02 Sep 2002 - 17:02:22 EEST

Selamlar..

Benim emektar sistemde arada sirada boyle yavaslardi..

Diskiniz (/ dizini) dolmus olabilir. Benimki dolunca oyle yapiyordu. Ben koklu cozum olarak 20 GB'lik dev bir HDD taktim. Artik 10 yil daha yavaslamaz saniyorum. Zaten 6 GB si bombos, partisyon olarak bos.. Belik bir gun oraya da bir kac BSD, Plan9 filan kurarim diyorum. Ama Windows asla. Yasasin Linux.. Windows olsaydi hemen dolardi. Windows'un bulastigi disk inanilmaz bir suratle doluyor.. Windows kullanirken ise yarar yaramaz her seyi doldurmak gibi bir saplanti icine giriyorsunuz.

Biraz off-topic oldu ama olsun. Ne zamandir bu listede Windows'a tas atmiyordum. Rahatladim simdi.. Kabul edelim ki, bulunabilecek en iyi stres topu su Windows familyasindan cikiyor.. Mevzu ne olursa olsun taslayacak bir seyi mutlaka var :))

Saygi ve sevgiler..

02 Sep 2002 15:36 EEST tarihinde yazmışsınız: