[Linux] Re: ibm main frame R35 & R45

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Tue 15 Oct 2002 - 16:24:43 EEST

Ve nitekim bazi universiterlde bu paralarin nasil su
gibi aktigini gordum. Icim ciz etti ama elimden birsey
gelmedi. Eger toplam cikisiniz 8 mbit ise ya da
sistemi kullanacak kullanici sayiniz 100.000 bile
gecmiyorsa ne gerek var 1,2 milyon dolarlik sisteme.
Isterse terafloplar seviyesinde islem yapsin. Bir
universite ogrencisi olarak bu harcanan paralar
benimde cebimden cikiyor. Hani Amerika da diyorlar ya
"hey ben vergisini veren bir vatandasim" iste aynen
oyle birsey.

Kolay gele.

=====
YILDIZ UNIVERSITESI