[Linux] Re: mysql table CRASH

From: Deniz Bellikan (dbellikan@gmx.net)
Date: Mon 14 Oct 2002 - 17:36:26 EEST

Slm,
Mysqli tabiki shutdown edip kopyaladim..verdiginiz linkteki kismi zaten mail
atmadan once okumustum..:(
isin ilginc yani 10 gun oncesinden calisan backuplardan donsem bile yani
hatayi aliyorum ama niyedir anlayamadim..
iki farkli makinadaki ayni versiyonda calisan diger mysql de bu backuplari
actim yine ayni hata..
neyse ama bi gelisme kaydettim ISM ve ISD yi ayrica kopyalip table silip
yeniden olusturdum yeni olusturdugum tablonun data dosyalrinin uzerine bunu
kopyalayinca (10 gunluk bir backupda olsa ) su an calistirabildim..simdi
guncel bir backupdan denicem ama isin ilginc kismi tum bakcuplardaki frm
dosyalari nasil olurda hatali olur anlayamadim.. ???
ilginiz icin tessekkurler..
Kolay Gelsin !..