[Linux] Re: mysql table CRASH

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 14 Oct 2002 - 17:21:57 EEST

Merhaba,

Mon, 14 Oct 2002 17:07:16 +0300 tarihinde "Deniz Bellikan" <dbellikan@gmx.net>
yazdi:

DB> mysql serverimda sadece bir tabledan asagidaki gibi hata aliyorum..Diger
DB> dbler tablerda sorun yok.
DB> MySQL said: Incorrect information in file: './evrak/evrak_akis.frm'
DB> backuplardan komple evrak db sini kompyalamama ragmen ayni hata devam
DB> ediyor..(sadece frm dosyas=inida kopyalasam ayni hata..)
DB> sorun ne olabilir?.. Hata nasil olustu onuda bilmiyorum bir sureligine
DB> tatildeydim,geldim ve direkt olarak bu hatayi aliyorum..
DB> sistem Suse :7.0
DB> mysql versiyon : 3.22.3
MySQL'i durdurup, yedeklerden kopyalayip, sonra tekrar baslatarak mi bu islemi
yaptiniz? Eger MySQL'i durdurmadan bu islemi yaptiysaniz, saglikli sonuclar
alamayabilirsiniz.

MySQL el kitabinda, ilgili bolumde son derece yararli bilgiler var.

http://www.mysql.com/doc/en/Disaster_Prevention.html

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694