[Linux] Re: linux-guvenlik ve cross-posting

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Thu 10 Oct 2002 - 16:36:13 EEST

On Thu, 2002-10-10 at 16:26, Mustafa =D6zbak=FDr wrote:
> Biraz arastima ile sayin Akgul'un bu liste ayrimlari sirasinda mailinde =
=3D
> yazdigi gibi sorunlarinizi bir kac listeye gondermekten cekinmeyin =3D
> dedigini biliyorum...bunun yaninda Linux-guvenlik basladigindan beri =3D
> uyeyim hic-bir sekilde bana ne kurallar listesi geldi nede simdiye kadar =
=3D
> iki ayri listeye gonderdigim mailler konusunda bir problem cikti...bende =
=3D
> ustad olarak gordugum sizi protesto etmekten zevk almayacagim ama kusura =
> [...]

Mustafa Bey,
Ciddi bir "nezaketsizlik" yaparak size ozel gonderdigim mesaji bir
listeye ilettiniz. Dahasi gonderdigim bir mesajin gitmedigini iddia
ediyorsunuz ama 7 dk once elinize ulasan mesajimda soylediklerimi teyid
etmek uzere arsive bakmayi bile denememissiniz.

Lutfen asagida adresini verdigim sayfadan mesajimi tekrar okuyunuz.

http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/linux-guvenlik/2002/Sep/0107.html

LKD YK'nin liste kurallarini belirlemesini bekliyorum; beklediklerinde
onu baz alarak daha genis bir linux-guvenlik politika metni yazip
uygulamaya gecirecegim.

Benim soyadim De'raadt degil ama olsa daha rahat yazabilirmisim...

sevgiler, selamlar.
--=20
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379 Fax: +90 312 2103333
http://www.dayioglu.net ICQ UIN: 72276975