[Linux] Re: linux-guvenlik ve cross-posting

From: Mustafa Özbakır (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Thu 10 Oct 2002 - 16:26:57 EEST

Biraz arastima ile sayin Akgul'un bu liste ayrimlari sirasinda mailinde =
yazdigi gibi sorunlarinizi bir kac listeye gondermekten cekinmeyin =
dedigini biliyorum...bunun yaninda Linux-guvenlik basladigindan beri =
uyeyim hic-bir sekilde bana ne kurallar listesi geldi nede simdiye kadar =
iki ayri listeye gonderdigim mailler konusunda bir problem cikti...bende =
ustad olarak gordugum sizi protesto etmekten zevk almayacagim ama kusura =
bakmayin...

mesajlari/yanitlari