[Linux] Re: (No Date: Thu, 3 Oct 2002 23:42:04 +0300

From: M.Serdar Özmetin (senkron@farma.net.tr)
Date: Fri 04 Oct 2002 - 07:00:38 EEST

exe ve com dos için tanımlıdır. linux bunları çalıştıramaz. ama dosemu gibi
bir emulatör kullanabilirsiniz. "dos" komutu ile eğer sisteminizde dosemu
kurulu ise ms-dos emulasyonuna başlayabilirsiniz. default kurulumda sanal
bir disk üzerinde çalışıyor. /etc/dosemu.conf içerisinde tanımlamalar var.
anladığım kadarıyla gerçek bir disk üzerine de yazdırabiliyorsunuz ama ben
yapamadım çokta uğraşmadım. tabi sanal disk üzerine programlarınızı disket
üzerinden aktarmak zorundasınız. yada cdrom tanıtırsınız.
ayrıca birde windows emulatörü var. wine tavsiye ediliyor. ben hiç kurmadım.
                    kolay gelsin