[Linux] Linux - Kernel Mailing List?

From: Halil Demirezen (halil@bilmuh.ege.edu.tr)
Date: Tue 26 Nov 2002 - 19:12:18 EET

Selam Arkadaslar. Bir kac arkadasin da gorusunu aldiktan sonra, Bir istekte
bulunmak istiyorum. Bir tane kernel ile ilgili mailing list acalim diyorum.
Kernel ile ugrasmak isteyenler bir araya geliriz bir sekilde kernel hakkinda
ugrasiriz. Su an icin bir baslangic olacak ama Bence turkiye de linux
kernelini sadece kullanmaktan cok gelistirmek icin can atan insanlarin da
bulunduguna inaniyorum. Umarim yetkililer bu istegimi dikkate alirlar.

Iyi calismalar.