[Linux] Re: Yedek server nasıl?

From: cenk demirtas (blaster@ceng.ktu.edu.tr)
Date: Tue 26 Nov 2002 - 20:35:48 EET

software olarak bu isi yapmak icin High-Availability denilen cluster
uygulanabilir.
Bu software lerden en unlusu de LVS (Linux Virtual Server) dir ki su anda
RedHat Software INC. altinda dagitiliyor. Birde bunun icin Piranha adli
GUI urunu mevcut.
Linux de HA icin farkli bir alternatif de gene Piranha tarafindan
desteklenen FOS(FailOverService) onerilebilir.

iyi calismalar.