[Linux] ADAPTEC SCSI

From: Deniz CEVIK (deniz@intellect.com.tr)
Date: Mon 25 Nov 2002 - 10:52:46 EET

Selamlar,

Elimde DELL serisi bir PC var üzerinde ADAPTEC AIC-7899 SCSI kontroller var,
Dell Redhat 7.1 ve 7.2 destekledigini söyledigi için makine üzerine bu
isletim sistemlerini yüklemeye çalistim. Kurulum esnasinda SCSI kontrolleri
tanimasina ragmen diske yazma islemine geçtigi sirada mesaj ekranina sürekli
CRC hatalari atiyor. DISK Partition isleminde disklere yazma yapamadigina
dair sikayetler veriyor. Problem disklerde olabilir kuskusu ile birde
windows2000 kurmayi deneyeyim dedim ve sorunsuz kuruldu. Bu sebeple scsi
kart üzerine yogunlastim, yeni driverlari ni bulurum diye adaptec sitesine
baktim ama adaptecte aic7xxx dirverlari redhat 6.x serisinden bu yana
desteklendigine dair mesajlardan baska birsey bulamadim. Yine bir kaç
siteden bazi driverlar buldum ama bunlarda sorunumu çözmedi.

Böyle bir sorun ile karsilasan arkadaslar var mi?

Iyi Çalismalar.

Bu mesaj ve ekleri mesajda gonderildigi belirtilen kisi ya da kisilere ozeldir.
Eger gonderilen mesajin muhatabi degilseniz, icerigini ve varsa ekindeki dosyalari
kimseye aktarmayiniz ya da kopyalamayiniz. Boyle bir durumda lutfen gondereni uyarip,
mesaji imha ediniz.

** Bu mail her türlü zararli içerige karsi anti-virus yazilimi tarafindan kontrol edilmistir **
The contents of this email and any attachments are confidential.
It is intended for the named recipient(s) only.
If you have received this email in error please notify the system manager or the
sender immediately and do not disclose the contents to any one or make copies.

** This email was scanned for viruses, vandals and malicious content **