[Linux] Re: ssl handshaking

From: Umut Demirhan (udemirhan@yahoo.com)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 00:03:24 EET

> Projenizi anlayamadim ama sorunuza kisa bir yanit
> olabilir sanirim...

:)

Tesekkur ederim, ilgilenip uzun bir cevap verdiginiz
icin. Teorik proseduru, yani sizin anlattiginiz
kismini az cok biliyorum, benim su anda bulundugum
yeri kisaca ozetleyeyim, sonra da derdimi tekrar arz
edeyim musadenizle...

sws_web_server adinda bir uygulamayi aldim ve biraz
inceledim. Sonra onun kodu uzerinde minik
degisiklikler yapmaya basladim ve yeni bir web server
elde ettim. Bu web server uzerinden AUTHENTICATION
yaptirdiktan sonra configure edilmis servisleri
verilen yetki seviyelerinde modifiye etmek icin bir
remote administration programi haline getircem bir
gun(hayal iste, bitirmek sart degil)

Yani webmin gibi bisi olacak benim dusunceme gore...

Yapmak istedigim, bu serverime bir sekilde SSL
ozelligi katmak. Yani tum islemler secure olarak
gerceklessin. Bunun icin de browser ile web serverlar
arasinda https baglanti oldugu zaman nasil bir diyalog
gerceklesiyor onu bulmak istiyorum. Bunun eminim ki
bir RFC'si vardir, ama google ile aradim, cok sey
buldum ama bunu bulamadim ve yardim istedim.

Tesekkur ederim.
Umut. (http://www.kakalak.org/webadminix/)