[Linux] Re: Oracle

From: Özhan Karaman (ozi@yore.com.tr)
Date: Wed 20 Nov 2002 - 12:00:38 EET

Merhaba;
Oracle Database Server(9.2)'i Slackware Linux 8.1 ve Suse Linux 7.3
(Prof) uzerinde sorunsuz bir sekilde kullanmaktayim ama ayni sorunsuzluk
Oracle Application Server(9.2) icin gecerli degil. Application Server'i
Slackware Linux veya Suse 7.3(Prof) uzerine kurmayi basaramadim ve cok
fazla problem yasadim. Yasadigim problemleri Oracle Turkiye'ye ve
http://metalink.oracle.com/ sitelerine bildirdim basta yardimci olmaya
calistilar ama mevcut problemleri onlarda cozemediler ve en sonunda
Slackware 8.1 ve Suse Linux 7.3 Oracle in uyumlu oldugu isletim
sistemleri degil dediler ve yardimi kestiler.(Aslinda en ufak bir
yardimlari bile olmadi ama neyse...). Size tavsiyem eger Oracle 'i
sadece veritabani sunucusu olarak kullanacaksaniz isletim sistemi olarak
Slackware veya Suse Linux'u tercih edebilirsiniz ama eger Oracle'i hem
uygulama hemde veritabani sunucusu olarak kullanacaksaniz Redhat
Advanced Server veya Suse(SLES7) kullanmaniz olacaktir. Listede Oracle
uygulama sunucusunu(9,2) standart Slackware, Redhat, Suse Linux
dagitimlari uzerinde calistirmis olan arkadaslar varsa onlarinda
deneyimlerinden faydalanmak isterim...

Kolay Gelsin
Ozhan KARAMAN