[Linux] Fw: Oracle

From: O.Hakan Kundakci (hakan.kundakci@karel.com.tr)
Date: Wed 20 Nov 2002 - 09:57:30 EET

              Oracle 9i ve Oracle9iAS surumu mandrake 8.1,8.2 ve redhat
7.2,7.3 surumlerine cok rahat kuruluyor ve patch uygulamak zorunda degilsin.
Yine Oracle 8.1.7 surumunu redhat 6.2 sorunsuz bir sekilde kurabiliyorsun
ancak 2.4.X kernel kullananiyorsan bildigim kadariyla kurulum esnasinda
patch uygulamak zorunda kalabilirsin. Ayni zamanda kurulumu yapacak user in
bash scriptine de bazi komutlar yazmak sorundasin. Bu konuda internet te
aratirsan bayagi guzel dokumanlar bulabilirsin.