[Linux] Re: Oracle

From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 09:09:38 EET

Merhaba

Malesef tümü sorunsuz çalışmıyor. Dağıtımların kendi web sayfalarında
hangi sürümlerin hangi Oracle sürümleri ile çalıştığı yazıyor. Bu nedenle
bir Linux sürümünde karar kılmadan önce Oracle uyumluluğunu kontrol
etmeniz gerekiyor. Özellikle Oracle 9i'ye geçerken uyumluluklar kırılmış,
bunları göz önünde tutun derim naçizane.

İyi çalışmalar
GÖrkem
Gelecek A.Ş