[Linux] Re: Paket kaldirma

From: ahmet tombak (ahmettombak623@hotmail.com)
Date: Sun 17 Nov 2002 - 22:40:44 EET

selam eğer GL 2.0 veya Redhat 8.0 kullanıyorsan ve KDE kurmuşsan system
application altında packages diye bir seçenek var.. Onu çalıştırıp
GNOME'tıkla ve uptade/remove ikonuna bas GNOME sistemden kalkar.. Komut
satırında
#rpm -e gnome
komutunu verirsen gnome paketi ile kurulan tüm dosyalar silinecektir. Umarım
işini görür..
Ahmet TOMBAK