[Linux] Re: ext2 filesystem kayip

From: cenk demirtas (blaster@ceng.ktu.edu.tr)
Date: Sun 17 Nov 2002 - 23:36:12 EET

On Sun, 17 Nov 2002, Umut Demirhan wrote:
> cfdisk ve ismini unuttugum diger bir interactive fdisk
> tool kullandim ve partition table'i yeniden
> olusturdum.
>
> Neticede bu bir tecrubedir diyerek gozukara kaldim
> bilgileri kaybetmeyi goze aldim.
>
> Sonuc: basarili oldu. tabii tekrarinda ayni sekilde
> basarili olur mu bilemiyorum ama bu defa basarili
> oldu.

burada onemli olan onceki partition table in aynisini olusturman.(sonucta
senin tek partition in oldugu icin bu fazla sorun yaratmaz.)
ancak eger birden fazla partition table in oldugu durumlarda partiton
larin baslangic bitis silindirlerini bi yerlere not etmek ilerde senin
yaptigin cozum icin fayda saglayacaktir.

iyi calismalar...