[Linux] Re: kylix tartisma listesi

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Fri 01 Nov 2002 - 13:00:03 EET

> Merhaba,

Selam,

> Yanitlardan Kylix ile ilgilenenlerin oldukca cok sayida olabilecegi
> goruluyor; listenin anlamli olacagi sonucuna (sanirim) herkes varmistir.

Ne yazik ki ben varamadim, cunku 4 kisi sadece ben isterim demis, ozel
olanlari bilmem ama 10 kisi oldugunu varsayarsak bana anlamli gelmiyor
yine de.

> Listeye ev sahipligi yapmasi icin oncelikli tercihim linux.org.tr'dir.
> LKD'deki mevcut tartisma listesi sayisinin coklugu nedeniyle merkezi bir
> nokta oldugunu, boylece listeye uye olmak isteyebileceklerin listenin
> varligini bulmasinin daha kolay olacagini dusunuyorum. Eger yeri
> konusunda onerileri/yorumlari olanlar olursa dinlemeye hazirim.

olmasi gereken yer burasi zaten. Bunun atesli savunucularindan oldugunu
hatirliyorum bu yuzden sordum.

> Linux-yazilim listesinin kullanilmasi fikrine katilmiyorum, Kylix
> konulari genel bir linux-yazilim listesi icin fazlasi ile spesifik
> olacaktir diye endise ediyorum.

Bu durumda benim de bazi yeni liste acilmasi isteklerim var.

linux-c
linux-c++
linux-perl
linux-python
linux-ruby
linux-tcl
linux-kernel
linux-apache
linux-dns
linux-samba
linux-asm
linux-wine
linux-staroffice
linux-squid
linux-mail

python, ruby, tcl, kernel, asm ... gibi konular linux-* listelerinin
herhangi birisi icin fazlasi ise spesifik olacaktir diye ben de endise
duymaktayim.

Bu listelere uye olacak en azindan 5-10 kisi de vardir sanirim.