[Linux] kylix tartisma listesi

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Fri 01 Nov 2002 - 08:34:02 EET

Merhaba,
Yanitlardan Kylix ile ilgilenenlerin oldukca cok sayida olabilecegi
goruluyor; listenin anlamli olacagi sonucuna (sanirim) herkes varmistir.

Gelecek uzerinde bir Kylix listesi bulundugundan haberim yoktu.

Listeye ev sahipligi yapmasi icin oncelikli tercihim linux.org.tr'dir.
LKD'deki mevcut tartisma listesi sayisinin coklugu nedeniyle merkezi bir
nokta oldugunu, boylece listeye uye olmak isteyebileceklerin listenin
varligini bulmasinin daha kolay olacagini dusunuyorum. Eger yeri
konusunda onerileri/yorumlari olanlar olursa dinlemeye hazirim.

Linux-yazilim listesinin kullanilmasi fikrine katilmiyorum, Kylix
konulari genel bir linux-yazilim listesi icin fazlasi ile spesifik
olacaktir diye endise ediyorum.

selamlar.

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2103333