[Linux] Re: Bir Domain'e ait Mail Process'leri

From: Osman Bayazit (burchanb@yahoo.com)
Date: Sat 30 Mar 2002 - 22:00:37 EET

Benim kendim icin yaptigim kucuk bir script vardi. Bu konuda bekli size
yardimci olur. calisma sekli
$killp process-keyword
icinde process-keyword gecen ve bana ait ilk process'i olduruyor.
Benzer bir sekilde while icine sokup butun processleri oldurmelerini
sagliyabilirsiniz.
burchan

pid=`ps -ef | grep $1| grep kendi-kullanicimin-ismi | grep -v killp| grep -v
grep| awk '{print $2}'`
echo $pid
kill -9 $pid