[Linux] Bir Domain'e ait Mail Process'leri

From: Erkan Çevik (erkan@orjin.net)
Date: Sat 30 Mar 2002 - 17:33:38 EET

Merhabalar ...

Belli bir domain'e ait bir kisim user'in mail'lerini okumasinda bir
sorun yasamasi ve bu sorun yuzunden modem baglantisinin kopmasi ve bir
dahaki mail okuma isteginde hata ile karsilasmasi uzerine telnet ile
girip process leri killeyerek cozum saglamaya calisiyordum.

Fakat bunu ben yapmaktansa bu domain sahiplerinin sistemime girip
kendilerine ait bir user ile bu tum user larin mail ile ilgili
process'lerini killemelerini saglama ihtimalim mevcut mu?

qpopper kullaniyorum